Puas Hati

Salam semua...aku dah puas cri idea nak tlis blog nie..
akhir nyer..berjaya jugak aku..huhuhuhu....aku tnggok
korang cam best jew..hari2 update...aku pon nak jd
cam korang..xpe2..lepas nie..aku kan usahe untuk sentiase
update blog aku nie...ok2...balik pada topik kite...

Puas Hati aku..huhux..bukan aku pukul org la...
puas la hati aku bile hasil kerja aku nampak cantik..
hehe..yela..sapa xpuas hati tengok hasil kerja dye chantik an..
xcaya tnye sembilan akal 2..sebab dyee buat designnn..
korang tanya la dyee..puas hati x gn hasil kerja dyee..
mmg dye jawab x...sebab dyee nak yg lebih bagus lagii..
hahahahatamak....

hasil kerja aku cam biase la..duduk umah..bukak laptop..
edit gambar..huhuhuhu..aku suke.....nak tngok x hasil kerja aku..

Jeng......jeng..jeng.......

Photoshop+HDR


Photoshop+Background Design


Photoshop+HDR+Blur


Photoshop+HDR


Photoshop+HDR+SKY

Photoshop+HDR+Lighting


Huhuhu..cantik x??kalu xchantik xpew...xkisah...
aku suke semua pic nie..hehehe..
kalu=au korang nak eedit pic korang..anta la kat aku..
xambik bayaran pom...
tapi..kalau xcantik jgn marah yar....
huhuhu...k ahh...smpai cinie jew lah..
lain kali plak...byep semua...

No comments: