Kawan Atau Kekasih Yang Penting?

Salam malam semua..Ha..Setelah menjadi emo..
Kita bincang hal ni lak..Bagi kamo semua..
sapa yang lagi penting??Kawan atau kekasih..
Bagi aku..aku lebih pentingkan kawan aku
dari awek aku..yela..sebelum ade awek..
Tentu kawan yang kita jumpa dulu kan..
so.xsalah kan aku nak pentingkan kawan aku kan??
bagi aku.kawan adalah segala2 nyer..
tanpa kawan sunyi hidup nie...tidak sempurna..
tapi..bila xde awek??erm..aku mmg single..
Biase2 jew perasaan aku selama nie...
xde la plak sunyi xde awek..mybe..
aku belum merase nikmat chenta kut..hahaha
tapi..sesetengah org cakap..ade awek best..
boleh luah kan perasaan..hum..kawan pom boleh kan..
ada awek bleh berkepit..kawan boleh kew berkepit?
bagi pompuan mmg boleh..sebab dah menjadi kebiasaan..
bagi laki??humm..nanti org cakap gay plak..tol x??
ada awek..awek boleh take care kite..humm..
kawan pom boleh..betol x??tapi kawan boleh bergurau senda..
gurau bodo..tapi kalu awek xbleh...kew bleh??
So..pendapat korang plak macam maner???
Jom lah kongsi bersama2..



Pengajaran hari ini
 Hargai lah kawan kiter selagi ia nyer masih ada...

4 comments:

miraa said...

hahaha :P bagi aku plak ,, kte kene la balance kan kawan ngn kekasih ni .. n klu kekasih ko xleh nak tolak ansur .. susah la mcm neee .. hihik C(:

kai azmier said...

kawan penting.. tp kene tengok kawan gk.. same jugak dgn awek.. =)

erie said...

hahaha...
entah la...
xthu mana satu penting kan..

Asy Faro said...

kawan =)