Bila Sekolah Dah kembali Buka??

Hyepp semua reader dan salam 1Malaysia...
Tidak lupa jugak kepada semua geng BT,,.
Fushh..Xhabis2 korang tinggalkan link korang 
kat Geng BT an..Hhheeeee..^_____^
kalu chat room 2..aduyai...sampai 100 lebih..
xkuasa ku nak melayan nyer...smpai berat
aku nak main game lam fesbuk nie....Its Ok baby..
Balik kepada tajuk en3 kiter..Ha...Bila sekolah
dah kembali buka...hahahaha..aku benci
bila sekolah mula-mula bukak..yelah...
semua baru..kasut baru,stokin,baju,seluar,rambut,beg,
seluar dalam.Hee...^____^..semua nyer baru...
konon2 nyer semangat persekolahan...
yang sempat aku ingat..kasut skolah..
Paling benci bilew membe pijak kasut baru..
yee laa...baru 2..bau kedai xhabis lagi...
semua org cam 2 an..paling marah bilew
org pijak kasut baru...baru 2...putih bersih lagi..
tapi..naseb baik semua 2 tinggal kenangan..
Aku nie dah la pemalas...Zaman2 sekolah dulu
first day sekolah aku dah ponteng...
heeee ^____^..sampai hari ke 4 baru
aku masuk skolah....lalalala...
Iklan budak2 paling suka masa nak bukak
sekolah...aku maseh ingat lagi iklan nie..
aku hafal lagi lgu dyee tau...cam nie bnyi nyer..
ayuh,,kembali kesekolah,,Ayuh,,,,haa...
cam 2 lah kalu xsilap nyer...aku bnci lagu nie..
^______^

3 comments:

efa said...

sokong ttg kasut putih itu hhaha..

♥ nana i am ♥ said...

ayuh,kembali ke sekolah..ayuh~!
:D

Asmi Asmidar said...

tinggal lagi satu tahun jer sekolah.huhu. .
dah naek form 5 tak maen da pijak2 kasut. .masa sekola rendah dulu agak laa.:) huhu