Kerajaan Zaman Kini

Salam 1Malaysia..korang semua cam ne??dah update blog korang kew..huhux
xkisah lah 2..kalu dah update..xpe la..hahahhaa..

Kat cinie aku nak ckap some thing..Bukan maksud aq nak lawan kerajaan..
kompen aku kalah,..Aku cume berani  bersuare kerana benar jew...
Pembagunan baru di tempat aku..ceh,,,konon2 suke la bru naik..
Kecoh satu kg bile McD dah bukak kt dungun..hua55...baru nak naikk..
Yang aku xsokong nyer...Lulus kew bagunan 2..aku tau..First time McD 2 bukak..
Dye bagi suap dulu,,org2 kerajaan nie...2 Lantak dyee lah..Macam aq kisah..
Ataupon..McD nie mmg gilew fulus...Korang tengok sendri lah..patot kew xpatot...

                                Mcd Dungun


Dengan bagunan ats belom siap lagi..macam mana dah bleh BUKAK???
Macam mane dapat LULUS??
Kalau warung kampung lebih tanah seinci pom orang kerajaan rombak..
Knape McD tidak???
                                                                                                        

No comments: