Kegelapan



Sejarah hitam kembali,
Kejahilan makin terasa,
Adakah ia akan kembali. 

Semua terjadi di atas sebab,
Tanpa sebab mane datang semua tindakan,
Tindakan yang di luar kotak,
Kembali hancur seperti dahulu. 

Aku serik untuk lakukan nya,
Apa kan daya keadaan yang memaksa,
Semakin hari terasa kejahilan itu.

Aku dapat merasakan sesuatu, 
Sesuatu yang amat menyedih kan,
Aku tahu jalan cerita nya begini,
Cuma aku tak tahu bila ia akan berlaku.

Aku terima ini hakikat nya, 
Kerana aku telah atur kan semua,
Ini bukan satu permainan,
Tapi satu erti perjalan hidup.

Di akhir kata: 

"Maafkan lah diri ini jika selama perkenalan itu ada terguris hati sama ada yang tidak sengaja ataupon segaja. Halal kan makan minum aku selama kita bersama. Aku maafkan kamu, tak perlu kita bertemu cukup kau tahu.. "

No comments: