5 Perkara Tentang Diri Aku

5 perkara yang buruk pasal diri aku. Kalau nak ikut banyak. Tapi nak bagi 5 je.

1. Mudah Terasa - Jika ada bende yang orang buat aku terasa, aku akan diam dan fikir.. Pastu aku tinggal.. Haha.! 
2. Suka abaikan orang - Cam, aku mintak membe aku teman kan buat date. Bila dah bersama dengan awek aku. Aku akan abaikan je membe aku tu. Walaupon kau rapat dengan aku, aku buat jugak. Haha.! 
3. Tidak suka memberi - Aku kalau orang mintak tolong susah skit. Macam-macam alasan akan aku beri. Walaupon orang yang mintak tolong tu banyak menolong aku. Haha..! 
4. Lepas Hajat Beres Ahh. - Contoh cam, lau aku nak something aku akan buat baik kat orang tu, pastu bila dah dapat apa aku nak. Aku tinggal laa. Time susah aku cari plak dia. Haha.! 
5. Suka tukar perwatakan diri. - contoh cam depan orang-orang tertentu aku buat baik. Esok jadi ustaz, Lusa tukar jadi cikgu. Kejahatan aku tersorok.  Haha..! 

So aku rasa seronok dengan kehidupan aku. Sebab aku rasa xperlu nak pikir kan orang lain. Kalau xsuka pergi Mamm... Lau kau. Janji aku happy.. Sape Cerrr.. 

No comments: