Di satu ruang perpeksi malam


SAAT KAU KATA AKU GILA
BERPUISI DI TENGAH MALAM..
PEDULIKAN..
KITA GILA BERSAMA..

dingin. sejuk. rindu. gundah.
kalau aku simpulkan jadi satu
ia adalah perasaan maha hebat dlm diri aku
kalian jangan tertipu dengan dunia
aku bukan sang pujangga kata
aku hanya bijak berdusta dengan kata
tapi aku tetap punya
satu hati satu jiwa,satu rasa.
rasa yang x akan mati!

aku bongkarkan ruang-ruang otak
aku hambur kata-kata
kurang licin jangan.
jangan maki aku untuk puisi ini kerana
...See More

*Klik perkataan see more akan membawa anda ke sebuah dimensi lain yang membuatkan anda terfikir,
HUH. Kenapa aku tekan see more...

Insan yang cemerlang datang nye dari akal,
Hati yang gelisah,
Jiwa yang celaru..

Ditaaip oleh seorang yang sedang tekanan dengan keadaan semasa@berita semasa..

aku puas
aku lega
aku suka
jiwa aku memang ranap
x usah kalian percayakan aku
maha hebat dalam berkata manis
tapi sebenarnya aku sinis
pesan aku bahagia itu ada
cuma kita tak tahu bila
percaya JANJI ALLAH ITU PASTI..


Kalau orang tak trima, nak buat macam mane?
Buat dengan niat iklas, tak perlu buat apa. =)


No comments: