Kegilaan Remaja

Assalamualaikum..

Kali nie nak cerita pasal kegilaan remaja dan aku sendiri mengila-gila kan nya.

Nak tau tak ape yang sangat mengilla tu. Jom tengok. Orang kata, lau kita
tengok apa yang kita nak hari-hari. InsyaAllah akan dapat. Herherher.. Lau ada rezeki
tak kemana kan... Ni ahh...

Jeng jeng jeng


















Tengok pon dah terkeluar duit yang nak bayar bulan-bulan kan. hahahaha
Yamaha R1. memang design perghh, Gempak! Dia punye garang, lain macam skit.
Andai la kata aku dapat moto nie. Kompen ronda kampung xpakai helmet.
Baru orang tau sapa yang bawak. hahahahhahahahagila..

Harga moto nie, boleh bli kreta. Kereta pon aku tak de lagi, nak naik moto nie. Boleh?
Pernah gak aku survey harga bulanan moto nie. Rm1+++ je sebulan. Sampai 84 bulan. har5..
Agak-agak lau beli nie. Tido gan makan, Semua kat moto nie. huhuhu..

Kalau tak dapat R1 pon xpe. Janji dapat bergaya dengan moto besar yang murah-murah.
Insyaalah lau ada rezeki tak kemana. Kalau korang nak cari moto besar. Contact la aku ek.hahahaah

No comments: