WEH MUNG!!!




















HAH..kadang kala idup nie memang banyak yang perlu kita lalui.
keperitan demi keperitan menjadi satu semangat atau pon 
kecundang kebawah...tu semua bergantung kepada diri sendiri.
kemampuan untuk berfikir di luar batasan..Pilih jalan 
sendri mana salah mana betol...

Tapi..ape yang sangat membuat ku terasa...
apabila..kepedihan ini berpunce dari membe ataupon 
teman sendiri..effect nye lebih perit datang dari awekxs korang...

Argghhh..pabila ia nye belaku seperti ini..membuat kan ku berundur
kebelakang dan terasa seperti ingin menarik diri..aku terasa ingin
keluar dari semua ni..

Ohh damm...kau memang kejam...pegang atau lepas..
semua nye di tangan aku..andai ku pegang..aku melepasi semua nie..
andai aku lepas..maka..terkeluar lah aku dari dunia yang 
kita cipta bersama selama 4bulan ni.

Bulan menjadi Clue semua isu ku ini...apapon..syabas buat kau
kerna telah berjaya apa yang kau lakukan itu....



HAHAHAHA..yang membace tu..kenape dengan dia nie..tetibe jewp..
sebenarnye..aku tengah practice mencipta dialog...kalau korang baca
dengan kusyuk tu...pasti merasai nye...apa pon..syabas buat aku...
kerna telah berjaya mencipta dialog isu "ideologi tersewang"..
har77..tepuk la skit guys..tak bagi respon langsung..
pape pon..thanx 4 reading sampai habis..
kamu semua memang hebat,,.rajin membaca =)

AKU MEMANG BERASA SUNGUH!!

No comments: