Wanita!



Salam semua..aci tak kalau aku nak kata wanita itu cepat buat keputusan 
tanpa berfikir panjang..huhu..jangan marah...ade sapa sokong stament aku tu..like ahh..heee...

Maksud aku kat sini..tak semua la..sebab tu la kata tolak cerai jatuh pada 
lelaki.sebab lelaki nie penyabar..that right kan guys?..^__^..
wanita nie,cepat sangat marah,bila marah,mula ahh keluar kata2 kesat dye tuh..

Selama 21 tahun aku hidup,aku baru berpasangan
4kali..maksud aku..baru 4 kali la aku kapel..That true OK...
dalam semua ke empat-empat nie...semua nye 
pompuan yang mintak kata putus..bhaahahahaha..Da nasib badan..

Adakah ini semua secara kebetulan atau ape?Nak cakap aku jahat,
tak ah..setia ape..huhux..

Wanita,.aku sering kali mengalah pada wanita..adakah sifat 
mengalah nie yang membuat kan wanita ini naik kepala?
.hum..Entah la..

Ada apa Pada wanita nie ek..susah tuk mengerti nye..buat ni tak kene..buat tu pon tak kene..Tak kala tu..aku da jadi fobia dengan pompuan nie..huh..

Dalam dunia aku plak..Da jadi terbalik..
bukan wanita dipermainkan..bahkan..Lelaki yang dipermainkan.
That true kan..

Apa yang dapat dilihat..wanita semakin ramai dalam dunia sekarang nie..mybe belum 
ditemukan jodoh aku yang terbaik kot..harharhar...

Takmo ahh cakap sal jodoh..tak best kot..Wanita,wanita Oh wanita...

Serius aku cakap.aku jadi tekanan bile jumpa dengan sorang tu...
dia seolah-olah memberi ku harapan..harharharhar...TITIK.

No comments: