Sayang Sampah Saya

Hyep kamu!!ada sihat ka?entah pape
malam nie aku layan ujibakat mentor..
yang pelik nye..ujibakat nie bertukar menjadi
tempat luahan kasih au..ade yang sorang mamat tu..
cakap muka kak oji tu sama macam mak dye..
yang tu betol-betol sedih bagi aku...
aku sendiri meleleh kan air mata tengok mamat tu...huh -_-!

Ok..berbalik pada topik aku tadi..
Sayang sampah..hum...ape yang disayangkan sangat sampah nie..
Macam mana sampah tu buat aku sayang padanye..

Mula-mula nye macam nie...
ade sorang tu yang cakap kat aku..
"eleh,lau da sayang tu,sampah dye pon kau simpan"
harharharhar..aku pon cakap ah..tak kan sampai begitu
skali...erie nie..tak mungkin buat begitu..eeuuww
nampak sangat!!Lasly..terkena batang hidung sendiri gak..

korang nak tau tak sampah ape yang aku simpan...harharharhar..
jap eyh..nak upload...sabar2..loading...77%...Ok done..













Ha..Itu Memang sampah dari dia.!!!yang tu tisu..yang
satu lagi tu..ape tah..card ape tah..tak ingat dah...

Aku pon tak tau cam ne plastik tisu tu lehh ade dalam
beg aku..lau tak silap aku..tisu nie dari Januari 2011 kot.
lau tak silap la..siap snap gambar tak tahan uh..!!harharhar..

Sampai sekarang still ade ag sampah nie...
nak buang sayang..da jadi barang antik..huhux..
harga misti da melambung tinggi nanti..so..aku
simpan la kat uma tu..bila tengok balik..
tak la antik sangat..tapi,ade isi nye yang tersirat..
Ia nye seolah-olah sedang senyum pada aku..
comey dengan seyuman sambil bermain gitar tu..
good job tom N jerry..love u..ohh..damm -_-!

Btw...korang ade ke simpan bende-bende ANTIK cam nie(Antik La Sangat Kan)!!

5 comments:

Boni JLL3 said...

hahahaha..mentor hari tu dah macam rancangan jejak kasihan da..hahaha..sorry bro lambat terjah..pasal hari tu ntah apa hal ada komen2 masuk spam. pelik2 je.aku godek2 , barulah berjaya mengeluarkan komen2 tu daripada spam.. aku follow sini.

ain nabila said...

lalala ~~~~

erie said...

ain..xmo2..senyap2 suda..huhux

Nana Rawks said...

huaa-hua-hua ! erieee ade tom and jerry tuhhh XD

erie said...

so..nana ade kew...huhuhu