Rich Kids

"Mengejar kekayaan seperti mengejar sesuatu yang tak pasti jika kau sendiri tak yakin yang kau boleh lakukan nya."

Fuhh,, Bukan senang nak senang. Aku tahu pepatah itu. Tapi senang bagi seseorang yang mahir. Sedikit tekanan dalam hidup bila aku tak kerja dan 100% buat bisnes sendiri. Mereka nampak aku senang. Sebaliknya mereka tak tahu dalam bisnes rugi itu biasa. Buat muka selamber seperti tiada apa yang jadi.

Tapi alhamdulillah, masih dapat memberi apa yang stakat ada pada semua. "What You Give You Will Get Back" tapi bile? Bila kau dalam kesempitan. Aku sentiasa pegang pepatah itu. Sebab tu aku tak suka mengira sangat. Mungkin hari ini aku senang, esok lusa aku susah mungkin ada yang membantu. 

Impian aku cuma nak ada syarikat sendiri. Tapi bila pon tahu. Harap2 impian aku tercapai sebelum ibu-bapa aku masih ada. 

"Berbakti lah kepada ibu-bapa selagi mereka ada.Mereka tidak mahukan duit dari anda, Tapi mereka mahu melihat anak nya berjaya dalam hidup."



No comments: