5 Perkara Yang Aku Inginkan!

"Hidup hanya sekali. Alang-alang buat, buat sampai habis."

5 Perkara Yang Aku Nak :-

1. Aku nak ada syarikat sendiri
2. Perbetulkan iman
3. Nak turunkan ilmu marketing
4. Family yang bahagia
5. Hantar Mak Ayah menunaikan Haji.

Antara 5 perkara yang aku nak. 
Nak perlu tukarkan kepada MISTI.
MISTI tukarkan kepada dah TERCAPAI. 
Pejam mata bayangkan yg aku dah capai semua itu. Apa pandangan orang ramai pada aku. Apa riak wajah mak ayah aku. Lihat senyuman isteri dan anak tersayang. Apa yang aku dah ubah kepada orang ramai. Macam mana aku berjalan. Macam mana kawan2 melihat aku. 

Sumpah aku mengeluarkan air mata disaat aku pejam mata dan bayangkan semua itu. 

Ni antara perkara yang aku misti dapat. Korang apa plak.? Jangan malu jika mahukan sesuatu. 

"Ya Allah, kau permudah kan lah perjalanan hamba mu ini. Kau tunjuk kan lah jalan kepada ku. Sesunguhnye hanya kepada mu aku memohon."

No comments: