P.E.R.G.I


Hati dan perasaan tidak dapat dipendamkan lagi.
Bila hati dah sayang, semua benda tak keruan.
Tapi apa kan daya. Diri ku ini invisible man.
Tidak kau nampak kehadiran aku.
Aku sentiasa menunggu dirimu di setiap masa.

Sejak dua menjak ini. Kau seolah-olah bukan kau yang dulu.
Aku bengang,aku malu, aku segan, aku merana.
Dek kerana kau hendak berjauhan dengan diriku.

1,2,3 Klik-klik berbunyi. Kau seronok dengan nya.
aku di abaikan bagai tiada aku disini.
Sekali lagi aku sedih, aku kecewa.
Kau sering buat aku sakit hati.

Ada satu hari.
Ingin aku berkata.
"Tidak pernah ku meminta apa-apa darimu.
Hanya satu ku pinta. Will u be my lover?"
Setelah apa yang ku nampak.
Tidak aku katakan itu pada mu.

Semua jawapan telah aku dapat.
Semua ini hanya khayalan ku yang terlalu jauh.
Semua ini hanya angan-angan ku.
Semua ini terpaksa aku tempuhi.

Aku mula sedar siapa aku.
Diriku bukan la untuk peneman hidup Mu.
Diriku ini dicari dikala kau perlukan.
Aku mula terasa, dan terus terasa.

Tanpa kau sedari, aku menyanyangi mu.
Tanpa kau sedari, aku cinta pada mu.
Tanpa kau sedari. aku ingin kau menjadi teman ku.
Tanpa kau sedari, aku akan meninggal kan mu.

Maafkan aku si pari-pari.
Aku tidak boleh terus begini.
Hati ini sentiasa kesakitan tanpa kau sedari.
Hati ku rapuh dan hancur. 
Setelah apa yang kau lakukan.

Mungkin ini penulisan terakhir yang kau baca.
Mungkin ini kali terakhir cerita mu.
Mungkin ini yang kau mahukan.

Selamat tinggal Teman,
Selamat tinggal Kasih,
Selamat tinggal Pari-Pari ku.

Ingin ku pergi jauh.
Jauh dari dirimu.
Aku tidak sanggup terima semua ini.

Aku pergi dengan rela.
Aku pergi dengan air mata.
Aku pergi dengan kesedihan..

Bertemu lagi kita jika Allah temukan.
Bertemu lagi kita jika kau Jodoh ku.

Namun hakikatnya,Bukan mudah.

Di akhir kata. Ku ingin kau tahu.
Oh my Darling I LOVE YOU..!

Yang benar, Erie_Kacik™

No comments: