Coretan Tidak Bermakna

Salam semua..dah lama aku xupdate belog nie..
yela..bz..alhamdullillah..sekarang nie..aku dah 
dapat belajar di UITM(pra jew kot)..huihu..^___^..Sebab
tu aku kurang update belog nie..pengfollow 
sekali tentu kecewa dengan aku kan...yela..
aku nie kurang update belog..bukan pe...
tempat aku belajar 2..xde wireles..susah nk on9..
huhularidarikesalahan..^___^..pape pom..
aku harap korang semua terus updare belog korang...
jangan jadi macam aku..pemalas..heee ^____^.
Ni..mungkin coretan terakhir minggu nie..
mybe start minggu depan..akan terus berbloging..
becoz..minggu depan kan cuti raya..huhu..
bukan raya kiter la..bagi kaum cina jew...
p..kalau nak sambut gak..xsalah kan..
kiter kan 1malaysia..semua perayaan boleh 
sambut...k lah..kalau ada masa lagi..
kiter sambung lagi yer.. .tunggu minggu depan!!!

No comments: